Gazdálkodási Osztály

 Osztályvezető: Uzonyi Imre

 

 

A Gazdálkodási Osztály dolgozói és elérhetősége:

 Név

Iroda

Telefon

E- mail

Uzonyi Imre
osztályvezető

I.em.43. iroda

52/563-243

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Egresi Ágnes
ügykezelő

I.em.44. iroda

52/563-244

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Darócziné Móricz Erika
osztályvezető helyettes

I.em.45. iroda

52/563-245

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Cs.Tóth Anita
adóügyi ügyintéző

I.em.46. iroda

52/563-246

 

Marjainé Barkó Erzsébet
adóügyi ügyintéző

I.em.46. iroda

52/563-246

 

Nagyné Bodnár Julianna
adóügyi ügyintéző

I. em. 46. iroda

52/563-246

 

Töviskesné Szabó Andrea
adóügyi ügyintéző

I. em. 47. iroda

52/563-247

 

Vinczéné Erdős Tünde
adóügyi ügyintéző

I. em. 47. iroda

52/563-247

 

Szilágyiné Tóth Edit
adóügyi ügyintéző

I.em.48. iroda

52/563-248

 

Andorkó Sándorné
adóügyi ügyintéző

I.em. 48.iroda

52/563-248

 

Szászi Csabáné
adóügyi ügyintéző

I.em.48.iroda

52/563-248

 

Vargáné Péter Róza
költségvetési és gazdálkodási csoportvezető

I.em.49.iroda

52/563-249

 

Hőgyéné Nagy Ildikó
költségvetési ügyintéző

I.em.50.iroda

52/563-250

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tóthné Balogh Zsuzsa
költségvetési ügyintéző

I.em. 50.iroda

52/563-250

 

Tóth Lajosné
költségvetési ügyintéző

I.em.50.iroda

52/563-250

 

Ludánszki Mária
költségvetési ügyintéző

I.em.51.iroda

52/563-251

 

Demeter Hajnalka
gazdálkodási ügyintéző

I.em.52.iroda

52/563-252

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ábrányi Mária
lakásügyi ügyintéző

I.em.52.iroda

52/563-252

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Oláh Lajosné
gazdálkodási ügyintéző

I.em.52.iroda

52/563-252

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Ügyfélfogadás:

 

Hétfő: 800 – 1200                  Szerda: 800 – 1630                Péntek: 800 – 1200

 

Gazdálkodási Osztály által ellátandó feladatok

 

Költségvetési terület:

  Az önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal, az önkormányzati intézmények gazdálkodásával összefüggő feladatok ellátása és koordinálása, különösen

-   A költségvetés-, a zárszámadás tervezet előkészítése, a beszámolók összeállítása, az önkormányzati vagyonleltár elkészítése.

-     Önállóan gazdálkodó önkormányzati szervek finanszírozása, költségvetéseik összeállításának koordinálása.

-     Közreműködés pénzügyi információs rendszer működtetésében, kapcsolattartás a területileg illetékes MÁK-kal.

-     Egyéb gazdálkodási (számviteli) feladatok végzése.

-     Folyamatos munkakapcsolatot tart pénzügyi gazdálkodási és számviteli vonatkozásban a polgármesteri hivatal osztályaival, önkormányzati intézményekkel.

-     Támogatja az okleveles könyvvizsgáló tevékenységét.

 

Adóigazgatási terület :

-     Gondoskodik a helyi és megosztott adók kivetéséről, könyveléséről, számítógépes nyilvántartásáról.

-     Végzi az adóbehajtással kapcsolatos feladatokat.

-     Intézi az adó- és értékbizonyítványok kiadásával jelentkező feladatokat.

-     Kapcsolatot tart lakossági adóztatást érintő kérdésekben illetékes szervekkel.

-     Gyakorolja az adóigazgatással összefüggő I. fokú adóhatósági feladat- és hatásköröket.

 

Gazdálkodási terület:

­          Ellátja a lakásgazdálkodással kapcsolatos feladatokat, valamint a vagyongazdálkodással, a vagyonkataszter vezetésével kapcsolatos feladatokat.

­          Beruházások analitikus nyilvántartása, üzembe helyezése.

­          Beruházási statisztikai jelentések készítése.

 

A képviselő-testület működésével kapcsolatos feladatkörben:

­           A képviselő-testület folyamatos tájékoztatása a költségvetési tervezésről és beszámolásról

Pénzügyi Ellenőrző és Mezőgazdasági Bizottság működésével kapcsolatos feladatkörben:

­          A Pénzügyi Ellenőrző és Mezőgazdasági Bizottság üléseivel kapcsolatos teendőket ellátja.

 

Közbeszerzési Bizottság működésével kapcsolatos feladatkörben:

­          Ellátja a Közbeszerzési Bizottság tevékenységével kapcsolatos ügyviteli teendőket.

­          A közbeszerzési eljárásokból adódó feladatok, valamint Hajdúböszörmény Város Önkormányzatának közbeszerzési szabályzatában meghatározott feladatok előkészítése, végrehajtása.

­          A közbeszerzési értékhatár alatti egyéb beszerzések tekintetében a vonatkozó önkormányzati rendeletben meghatározott feladatok előkészítése, végrehajtása.